معرفی بهترین فیلم های 2017 هالیوود

1156 بازديد

در این پست 5 تا از بهترین و برترین فیلم هایی که اکران آنها در سال 2017 و ساخت هالیوود بوده است را برا شما عزیزان معرفی کنیم و آنها را برای شما دوستان دانلود فیلم این چهار گذینه را تحلیل نماییم.

 

فیلم Spider-Man: Homecomin 2017 مرد عنکبوتی بازگشت به خانه

فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه در سال 2016 میلادی کار های فیلم برداری و جلوه ویژه آن به پایان رسید و در سال 2017 28 ژوئن به اکران عمومی رسید در این قسمت از فیلمها جزو بهترین فیلم اکشن میباشد و تواسنت امتیاز 8 را از 10 از طرف منتقدین دریاف نماید.

 

خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه:

در خلاصه داستانی که انتشار شده است مرد آهنین هم وارد این فیلم شده است ولی از طرفی هم پیتر پارکر سعی دارد به زندگی عادی خود بازگردد و خود را سرو سامان دهد , اما مشکلات تمامی ندارد و دشمنان جدیدی به وجود امده اند و باید در مقابل آنان جنگ نمایند اگر طرف دار فیلم های اکشن هستید دیدن این فیلم برای شما حتما پیشنهاد میشود.

معرفی فیلم بویکا شکست ناپدیر 4 Boyka: Undisputed 2017

سری فیلم های شکست ناپذیر تا کنون از استقبال بسیار زیادی روبه رو شده است تا حدی که جزو پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان میباشد به تازگی که قسمت 4 فیلم شکست ناپذیر روانه بازار شده است سرو صدای زیادی به پا کرده است.

 

خلاصه داستان فیلم شکست ناپذیر 4:

در یکی از مسابقات که با یک رقیب سر سخت مبارزه میکرد برای رفتن به مرحله کشوری به صورت ناخاسته رقیبش را کشت و بعد از این کار به شدت افسرده شد و برای دلجویی از خانواده او به روسیه رفت با پاسپورت جعلی در آنجا افرادی آن زا را اذیت میکردند که مجبور شد با آنها مبارزه کند این فیلم هم جزو بهترین فیلم های 2017 بود که اکران شد و موضوعی فیلم اکشن بود که بسیار زیبا و عالی بود.

معرفی فیلم ترسناک اره Jigsaw 2017

امروزه کاربران بسیاری طرف داری فیلم ترسناک هستند و اصلا موضوع جالبی هست براشون در این نوشته فیلم Jigsaw 2017 یا همان اره را برای شما معرفی میکنیم که جزو ترسناک ترین فیلم های جهان است که در سال 2017 به پخش رسیده است

 

خلاصه داستان فیلم ترسناک Jigsaw 2017:

یک فرد روانی اصولا در این فیلم افراد را ازار میدهد و آنها را به قتل میرساند با روش های بسیار وحشتناک و ترسناک افرادی که ناراحتی قلبی دارند به هیچ وچ این نوع فیلم ها را نگاه نکنند چون صحنه خشونت در اینجور فیلم ترسناک بسیار زیاد است.

بهترین فیلم 2017 Wind River:

فیلم Wind River 2017 یکی از برترین فیلم های ساخت هایوود است که در امریکا فیلم برداری شده است و بیشتر موضوعی جنایی و اکشن را در بر میگیرد که بسیار تماشاییست

 

خلاصه داستان کامل از فیلم Wind River 2017:

در این فیلم گفته شده است که یکی از مامور های تازه کار اف بی ای میخواهد با یک باند بزرگ قطع و قاچاق مبارزه کند و با یکی از سابقه داران مامور اف بی ای سراغ آنها میرود و جنگ با آنها میپردازند که بسیار تماشایی و زیبا است.



نظر
عليرضا
دو شنبه 19 آبان 1393

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات


?
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');